Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
wymyśliła również inne sposoby zdobycia pieniędzy. Uruchomiono linię podsłuchową, serwis z wiadomościami z domu w Sękocinie, które były wysyłane dwa razy dziennie, oraz tygodnik "Big Brother". W Internecie zorganizowano aukcje przedmiotów związanych z BB. Największą popularnością cieszą się zdjęcia, kurtki, bluzy oraz plecaki, na których jest autograf Piotra Gulczyńskiego. Na aukcji można je kupić za średnio 150 zł. Gulczyńskiego przebił tylko Piotr Lato, z którym kolacja kosztuje aż 450 zł.
Pierwszy raz w telewizji w tak jawny sposób zastosowano na wielką skalę tzw. product placement, czyli umieszczanie markowego produktu na ekranie. Każdy, kto choć kilka razy oglądał BB, potrafi wymienić nazwy
wymyśliła również inne sposoby zdobycia pieniędzy. Uruchomiono linię podsłuchową, serwis z wiadomościami z domu w Sękocinie, które były wysyłane dwa razy dziennie, oraz tygodnik &lt;name type="tit"&gt;"Big Brother"&lt;/&gt;. W Internecie zorganizowano aukcje przedmiotów związanych z BB. Największą popularnością cieszą się zdjęcia, kurtki, bluzy oraz plecaki, na których jest autograf Piotra Gulczyńskiego. Na aukcji można je kupić za średnio 150 zł. Gulczyńskiego przebił tylko Piotr Lato, z którym kolacja kosztuje aż 450 zł. <br>Pierwszy raz w telewizji w tak jawny sposób zastosowano na wielką skalę tzw. &lt;foreign lang="eng"&gt;product placement&lt;/&gt;, czyli umieszczanie markowego produktu na ekranie. Każdy, kto choć kilka razy oglądał BB, potrafi wymienić nazwy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego