Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.05
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
tyłu mają znacznie więcej miejsca na nogi niż w innych modelach tej samej klasy. Konstruktorom udało się stworzyć wrażenie przestronności wnętrza auta i tym samym obalić mit o miejskim aucie, które musi być ciasne i niewygodne. Użytkownicy małych samochodów podkreślają, że podstawową jego cechą powinna być praktyczność. Dlatego też wewnątrz auta jest wiele schowków i kieszeni na mapy, rękawiczki, okulary, monety, kubki, kasety i płyty kompaktowe; ich łączna pojemność wynosi 15 l. To rekord w tej klasie samochodów. Rewolucyjna jest także konstrukcja deski rozdzielczej, w której zamontowano trójwymiarowe cyfrowe wskaźniki. Mimo niewielkiej wagi (820 kg) auto ma wiele elementów wzmacniejących karoserię
tyłu mają znacznie więcej miejsca na nogi niż w innych modelach tej samej klasy. Konstruktorom udało się stworzyć wrażenie przestronności wnętrza auta i tym samym obalić mit o miejskim aucie, które musi być ciasne i niewygodne. Użytkownicy małych samochodów podkreślają, że podstawową jego cechą powinna być praktyczność. Dlatego też wewnątrz auta jest wiele schowków i kieszeni na mapy, rękawiczki, okulary, monety, kubki, kasety i płyty kompaktowe; ich łączna pojemność wynosi 15 l. To rekord w tej klasie samochodów. Rewolucyjna jest także konstrukcja deski rozdzielczej, w której zamontowano trójwymiarowe cyfrowe wskaźniki. Mimo niewielkiej wagi (820 kg) auto ma wiele elementów wzmacniejących karoserię
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego