Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Poczta Polska
Rok: 2003
słodkim poczęstunku. Nagrodzone prace wystawiono na Poczcie Głównej w Koszalinie. Później będą one wyeksponowane w urzędach pocztowych w miejscowościach, z których pochodzą laureaci.
Tekst Arkadiusz Głuszczuk


POCZTA NIEMIECKA
forsuje markę DHL. Program STAR zwiększa zyski o 40%
Deutsche Post ogłosiła, że zamierza do 2005 r. i zwiększyć swe zyski operacyjne o 40 proc.Pomóc jej w tym ma integracja doręczeniowych i usług ekspresowych i logistycznych pod jedną wspólną marką DHL. Jest to poniekąd konieczne, gdyż w ub. roku wartość przejętych przez Pocztę Niemiecką różnych firm na świecie przekroczyła 6 mld euro. Często ich czynności dublowały się, na czym tylko traciła
słodkim poczęstunku. Nagrodzone prace wystawiono na Poczcie Głównej w Koszalinie. Później będą one wyeksponowane w urzędach pocztowych w miejscowościach, z których pochodzą laureaci. <br>Tekst&lt;au&gt; Arkadiusz Głuszczuk&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br><br>&lt;div type="news" sex="m"&gt;&lt;tit&gt; POCZTA NIEMIECKA <br>forsuje markę DHL. Program STAR zwiększa zyski o 40%&lt;/&gt;<br>Deutsche Post ogłosiła, że zamierza do 2005 r. i zwiększyć swe zyski operacyjne o 40 proc.Pomóc jej w tym ma integracja doręczeniowych i usług ekspresowych i logistycznych pod jedną wspólną marką DHL. Jest to poniekąd konieczne, gdyż w ub. roku wartość przejętych przez Pocztę Niemiecką różnych firm na świecie przekroczyła 6 mld euro. Często ich czynności dublowały się, na czym tylko traciła
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego