Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 27
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
być takie, o których sądzi, że na pewno spodobają się słuchaczom. W radiu Zet korzysta się przede wszystkim z badań muzycznych preferencji słuchaczy - nie można puszczać tego, co nie odpowiada gustom grupy docelowej, którą chce pozyskać rozgłośnia.

Bestsellery 1995-2000

1995



Andrzej Puczyński, dyrektor Universal Music, uważa, że radiowcy fetyszyzują badania. Według niego wyniki badań marketingowych to tylko jeden z elementów pozwalających odpowiedzieć na pytanie, czego ludzie chcą i będą chcieli słuchać.

- To prawda, że mamy kryzys, ale dotyczy on wyłącznie polskiej części katalogów wytwórni - powiada Puczyński. Powód? Radiowcy nie chcą grać polskiej muzyki, a już zwłaszcza wzbraniają się z prezentowaniem
być takie, o których sądzi, że na pewno spodobają się słuchaczom. W radiu Zet korzysta się przede wszystkim z badań muzycznych preferencji słuchaczy - nie można puszczać tego, co nie odpowiada gustom grupy docelowej, którą chce pozyskać rozgłośnia.<br><br>&lt;tit&gt;Bestsellery 1995-2000&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;1995&lt;/&gt;<br><br>&lt;gap&gt;<br><br>Andrzej Puczyński, dyrektor Universal Music, uważa, że radiowcy fetyszyzują badania. Według niego wyniki badań marketingowych to tylko jeden z elementów pozwalających odpowiedzieć na pytanie, czego ludzie chcą i będą chcieli słuchać.<br><br>- To prawda, że mamy kryzys, ale dotyczy on wyłącznie polskiej części katalogów wytwórni - powiada Puczyński. Powód? Radiowcy nie chcą grać polskiej muzyki, a już zwłaszcza wzbraniają się z prezentowaniem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego