Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
najprostszy sposób: wszędzie umieszczając wielkie i z daleka widoczne logo. Dziś sięga się do metod bardziej finezyjnych. Producent margaryny podaruje nam więc nożyk do smarowania, koncern farmaceutyczny promujący lek przeciw grypie zaopatrzy w szalik, rękawiczki, a nawet kołdrę, zaś dystrybutor samochodów uraczy zestawem głośnomówiącym do telefonu komórkowego.
Najważniejsze jest umiejętne balansowanie w relacjach z obdarowywanymi klientami. Dobry wizerunek można bowiem popsuć zarówno nadmiernym ascetyzmem jak i rozmachem. Wręczenie plastikowego długopisu może wzbudzić podejrzenia o kondycję firmy. Ale przegięcie w drugą stronę też jest ryzykowne. Swego czasu pewna firma komputerowa wręczała wszystkim uczestnikom konferencji prasowej kosztowne laptopy. Zamiast zyskać przychylność, doczekała się
najprostszy sposób: wszędzie umieszczając wielkie i z daleka widoczne logo. Dziś sięga się do metod bardziej finezyjnych. Producent margaryny podaruje nam więc nożyk do smarowania, koncern farmaceutyczny promujący lek przeciw grypie zaopatrzy w szalik, rękawiczki, a nawet kołdrę, zaś dystrybutor samochodów uraczy zestawem głośnomówiącym do telefonu komórkowego.<br>Najważniejsze jest umiejętne balansowanie w relacjach z obdarowywanymi klientami. Dobry wizerunek można bowiem popsuć zarówno nadmiernym ascetyzmem jak i rozmachem. Wręczenie plastikowego długopisu może wzbudzić podejrzenia o kondycję firmy. Ale przegięcie w drugą stronę też jest ryzykowne. Swego czasu pewna firma komputerowa wręczała wszystkim uczestnikom konferencji prasowej kosztowne laptopy. Zamiast zyskać przychylność, doczekała się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego