Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
się drogi i sterowność, zmniejszając bardzo znacznie bezpieczeństwo jazdy.
Bardziej niebezpieczne może być nadpęknięcie niż urwanie czy złamanie. Bo jeżeli np. rama jest urwana, to widać od razu i wiadomo, że dalej pojechać nie można. Mało widoczne pęknięcie może doprowadzić później do urwania się podczas jazdy, czego skutki mogą być bardzo już przykre.
Toteż - o czym ciągle do znudzenia przypominamy - zacząć trzeba od umycia motocykla. Bo na brudnym takiej pozornie niewinnej rysy pęknięcia się nie zauważy. W wyszukiwaniu uszkodzenia pomóc może ostukiwanie (nie młotkiem a np. odwrotnym końcem ołówka) - w miejscu pęknięcia dźwięk będzie przeważnie bardziej głuchy. Dokładnie obejrzeć trzeba cały
się drogi i sterowność, zmniejszając bardzo znacznie bezpieczeństwo jazdy. <br>Bardziej niebezpieczne może być nadpęknięcie niż urwanie czy złamanie. Bo jeżeli np. rama jest urwana, to widać od razu i wiadomo, że dalej pojechać nie można. Mało widoczne pęknięcie może doprowadzić później do urwania się podczas jazdy, czego skutki mogą być bardzo już przykre. <br>Toteż - o czym ciągle do znudzenia przypominamy - zacząć trzeba od umycia motocykla. Bo na brudnym takiej pozornie niewinnej rysy pęknięcia się nie zauważy. W wyszukiwaniu uszkodzenia pomóc może ostukiwanie (nie młotkiem a np. odwrotnym końcem ołówka) - w miejscu pęknięcia dźwięk będzie przeważnie bardziej głuchy. Dokładnie obejrzeć trzeba cały
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego