Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
przynajmniej w karcie, bo zdarz się, że "gdy przychodzi do zamówienia, trudno trafić w pozycję, która jest". "Bardzo dobre miejsce dl zakochanych", "na spotkanie we dwoje przy świecach", "świetnie nadje się na spotkanie z dziewczyną". "Można spędzić czas w innym klimacie". "Rzadko spotyka się takie miejsce".
CAFE ARTZAT

"Mała i bardzo przytulna kafejka", gdzie "można spędzić romantyczny wieczór", także "świetnie bawić się ze znajomymi". W "bezpretensjonalnym", "artystycznym stylu". Przychodzą tu "artyści, dziennikarze, studenci". "Lekka muzyka", "niezbyt wygórowane ceny". "Ciepły, przyjemny klimat" który "panuje nie w każdej kawiarni".
CLINIQUE CLUB

Dla tych, "którzy lubią awangardowe klimaty muzyczne", "dobra muzyka: house, acid jazz
przynajmniej w karcie, bo zdarz się, że "gdy przychodzi do zamówienia, trudno trafić w pozycję, która jest". "Bardzo dobre miejsce dl zakochanych", "na spotkanie we dwoje przy świecach", "świetnie nadje się na spotkanie z dziewczyną". "Można spędzić czas w innym klimacie". "Rzadko spotyka się takie miejsce".<br>CAFE ARTZAT<br>&lt;gap&gt;<br>"Mała i bardzo przytulna kafejka", gdzie "można spędzić romantyczny wieczór", także "świetnie bawić się ze znajomymi". W "bezpretensjonalnym", "artystycznym stylu". Przychodzą tu "artyści, dziennikarze, studenci". "Lekka muzyka", "niezbyt wygórowane ceny". "Ciepły, przyjemny klimat" który "panuje nie w każdej kawiarni".<br>CLINIQUE CLUB<br>&lt;gap&gt;<br>Dla tych, "którzy lubią awangardowe klimaty muzyczne", "dobra muzyka: house, acid jazz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego