Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
równa potencjalnym korzyściom wynikającym z nowych znajomości. - W świecie, w którym wszystko dzieje się "za szybko", związki między ludźmi zaczynają przypominać procedurę kupna-sprzedaży - ocenia Andrzej Samson, psycholog.
Pamięć o urodzinach, imieninach czy rocznicy ślubu coraz częściej staje się standardem wpisanym w budowanie wizerunku firmy bądź osoby menedżera. Normą jest "baza danych" w notesie lub laptopie, z informacjami coraz dalej wykraczającymi poza niezbędne personalia. - Nasi agenci wiedzą, kiedy klient obchodzi imieniny, urodziny, a nawet, kiedy rodzi mu się dziecko. Firmowy sklepik oferuje gadżety, które agent może sprezentować z tych okazji klientowi lub jego pociechom. Zacieśniamy dzięki temu kontakty z klientem i umacniamy
równa potencjalnym korzyściom wynikającym z nowych znajomości. - W świecie, w którym wszystko dzieje się "za szybko", związki między ludźmi zaczynają przypominać procedurę kupna-sprzedaży - ocenia Andrzej Samson, psycholog.<br>Pamięć o urodzinach, imieninach czy rocznicy ślubu coraz częściej staje się standardem wpisanym w budowanie wizerunku firmy bądź osoby menedżera. Normą jest "baza danych" w notesie lub laptopie, z informacjami coraz dalej wykraczającymi poza niezbędne personalia. - Nasi agenci wiedzą, kiedy klient obchodzi imieniny, urodziny, a nawet, kiedy rodzi mu się dziecko. Firmowy sklepik oferuje gadżety, które agent może sprezentować z tych okazji klientowi lub jego pociechom. Zacieśniamy dzięki temu kontakty z klientem i umacniamy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego