Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
bez próby dokładnie pod prąd nagranej uprzednio muzyki dla uzyskania efektu solówki puszczonej od tyłu. Na żywo sprawiał czasem wrażenie, jakby grało dwóch, nawet trzech gitarzystów. Był mistrzem efektów gitarowych w rodzaju "kaczki" ("wah-wah pedał"), "fuzz face" czy tremola-wibrata. Oswoił sprzężenia zwrotne do perfekcji, budując niejednokrotnie na ich bazie solówki i pasaże melodyczne. A poza tym dysponował nieprawdopodobną wyobraźnią muzyczną, która pozwalała mu nigdy nie zagrać jednego utworu tak samo drugi raz.
Nie bał się "brudnych" uderzeń - uprawomocnił je w muzyce rockowej jeden z jego największych idoli Bob Dylan. Brudy te nie wynikały jednak z braków warsztatowych - zarówno nonszalancki
bez próby dokładnie pod prąd nagranej uprzednio muzyki dla uzyskania efektu solówki puszczonej od tyłu. Na żywo sprawiał czasem wrażenie, jakby grało dwóch, nawet trzech gitarzystów. Był mistrzem efektów gitarowych w rodzaju "kaczki" ("wah-wah pedał"), "fuzz face" czy tremola-wibrata. Oswoił sprzężenia zwrotne do perfekcji, budując niejednokrotnie na ich bazie solówki i pasaże melodyczne. A poza tym dysponował nieprawdopodobną wyobraźnią muzyczną, która pozwalała mu nigdy nie zagrać jednego utworu tak samo drugi raz.<br>Nie bał się "brudnych" uderzeń - uprawomocnił je w muzyce rockowej jeden z jego największych idoli Bob Dylan. Brudy te nie wynikały jednak z braków warsztatowych - zarówno nonszalancki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego