Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
jego ukazaniu się w połowie 1994 roku. Przygotowując go, Howlett starał się znacznie poszerzyć granice obszaru, z którego czerpał natchnienie. Odszedł w tym czasie dość daleko od acid house, koncentrując się mocniej na muzyce funky, hardrockowej i grunge'owej. Swiadectwem tego ostatniego wpływu może być najważniejszy utwór na płycie, powstały na bazie kompozycji grupy Pop Will Eat Itself Their Law. W tle ponurej, szyderczej muzyki, komentującej nieprzychylną imprezom rave ustawę (słowa: fuck 'em and their law), słychać wyraźnie ciężkie gitary rodem z Seattle. Jednak już w następnej FulI Throttle można z łatwością wyłowić fragmenty niedwuznacznie odwołujące się do harmonii flamenco (grane przez
jego ukazaniu się w połowie 1994 roku. Przygotowując go, Howlett starał się znacznie poszerzyć granice obszaru, z którego czerpał natchnienie. Odszedł w tym czasie dość daleko od acid house, koncentrując się mocniej na muzyce funky, hardrockowej i grunge'owej. Swiadectwem tego ostatniego wpływu może być najważniejszy utwór na płycie, powstały na bazie kompozycji grupy Pop Will Eat Itself Their Law. W tle ponurej, szyderczej muzyki, komentującej nieprzychylną imprezom rave ustawę (słowa: fuck 'em and their law), słychać wyraźnie ciężkie gitary rodem z Seattle. Jednak już w następnej FulI Throttle można z łatwością wyłowić fragmenty niedwuznacznie odwołujące się do harmonii flamenco (grane przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego