Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kwestii są wybory związane z określeniem formy komunikatu na poziomie jej cech bazowych - a więc dotyczących podziału płaszczyzny lub przestrzeni emisyjnej. Podział ten będzie decydować o tym, czy wiadomość zostanie zauważona, zadecyduje o jej pojemności, a także o ciągłości między poszczególnymi komunikatami kampanii reklamowej. O rozpoznawalności wiadomości decyduje przede wszystkim bazowa struktura layoutu związana także ze sposobem umieszczenia komunikatu na stronie czasopisma lub w określonym otoczeniu przestrzennym, określeniem kształtu formatu komunikatu oraz ustaleniem głównej reguły kompozycyjnej zapisu. Wszystkie te elementy wpływać będą na koncentrację uwagi odbiorcy, a ich wzajemny związek na pogłębienie odbioru komunikatu. Wybór określonych podstawowych rozwiązań formalnych decyduje w
kwestii są wybory związane z określeniem formy komunikatu na poziomie jej cech bazowych - a więc dotyczących podziału płaszczyzny lub przestrzeni emisyjnej. Podział ten będzie decydować o tym, czy wiadomość zostanie zauważona, zadecyduje o jej pojemności, a także o ciągłości między poszczególnymi komunikatami kampanii reklamowej. O rozpoznawalności wiadomości decyduje przede wszystkim bazowa struktura layoutu związana także ze sposobem umieszczenia komunikatu na stronie czasopisma lub w określonym otoczeniu przestrzennym, określeniem kształtu formatu komunikatu oraz ustaleniem głównej reguły kompozycyjnej zapisu. Wszystkie te elementy wpływać będą na koncentrację uwagi odbiorcy, a ich wzajemny związek na pogłębienie odbioru komunikatu. Wybór określonych podstawowych rozwiązań formalnych decyduje w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego