Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
granica cen, po których dany producent będzie sprzedawał te same produkty na różnych rynkach. Pojawia się jednak problem dojścia do tego korytarza cenowego. Mogą być dwie ścieżki dojścia, jak to przedstawiono na rys.28.
Gdy ceny ustabilizują się bliżej obecnych wyższych cen, to sytuacja producentów będzie korzystniejsza, jednak gdy ceny będą bliżej obecnych najniższych cen, to producenci stracą na tym więcej. Przykładowo można podać, że szacunki dotyczące przemysłu farmaceutycznego wskazują, iż gdyby ceny ukształtowały się bliżej najniższego poziomu, to firmy farmaceutyczne straciłyby na tym ok.100mlnUSD rocznie.
Można przypuszczać, że na skutek wprowadzenia euro i zwiększenia się przejrzystości rynku nastąpi zmniejszenie się
granica cen, po których dany producent będzie sprzedawał te same produkty na różnych rynkach. Pojawia się jednak problem dojścia do tego korytarza cenowego. Mogą być dwie ścieżki dojścia, jak to przedstawiono na rys.28.<br>Gdy ceny ustabilizują się bliżej obecnych wyższych cen, to sytuacja producentów będzie korzystniejsza, jednak gdy ceny będą bliżej obecnych najniższych cen, to producenci stracą na tym więcej. Przykładowo można podać, że szacunki dotyczące przemysłu farmaceutycznego wskazują, iż gdyby ceny ukształtowały się bliżej najniższego poziomu, to firmy farmaceutyczne straciłyby na tym ok.100mlnUSD rocznie.<br>Można przypuszczać, że na skutek wprowadzenia euro i zwiększenia się przejrzystości rynku nastąpi zmniejszenie się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego