Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
zna nikogo takiego, może zadzwonić do firmy i zaraz zjawi się u niego najbliżej mieszkający dystrybutor, który przejmie tę rolę. Podobnie jest wtedy, gdy ktoś chce kupić jakiś produkt Amwaya. Najczęściej jednak dystrybutor zjawia się wcześniej i to on kreuje popyt. Według badań CBOS z maja 1997 roku, ze sprzedażą bezpośrednią zetknęła się już ponad połowa Polaków: 60 procent w domu, 52 procent w miejscu pracy. Tymi, którzy proponowali im zakup, byli najczęściej najbliżsi znajomi, krewni i koledzy z pracy lub osoby przez nich rekomendowane. Rzadko ktoś przypadkowy. 14 procent respondentów CBOS dokonało zakupu jeden raz, kolejne 14 procent - kilka razy
zna nikogo takiego, może zadzwonić do firmy i zaraz zjawi się u niego najbliżej mieszkający dystrybutor, który przejmie tę rolę. Podobnie jest wtedy, gdy ktoś chce kupić jakiś produkt Amwaya. Najczęściej jednak dystrybutor zjawia się wcześniej i to on kreuje popyt. Według badań CBOS z maja 1997 roku, ze sprzedażą bezpośrednią zetknęła się już ponad połowa Polaków: 60 procent w domu, 52 procent w miejscu pracy. Tymi, którzy proponowali im zakup, byli najczęściej najbliżsi znajomi, krewni i koledzy z pracy lub osoby przez nich rekomendowane. Rzadko ktoś przypadkowy. 14 procent respondentów CBOS dokonało zakupu jeden raz, kolejne 14 procent - kilka razy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego