Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 04.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
Andrzej Kozłowski, 48 lat, mechanik, Śródmieście:
- Uważam, że to skandal obwieszać Zamek Królewski albo np. kościół Św. Anny jakimiś płachtami reklamowymi. Moim zdaniem, jest to niedopuszczalne nawet w sytuacji, gdy reklamodawca jest jednocześnie sponsorem remontu obiektu.


Piotr Szychułda, 37 lat, fotograf, Marki:
- Żadnej reklamy na zabytkach. Tu jestem bezlitosny. Są billboardy i słupy ogłoszeniowe. I tam jest miejsce reklam. Jeśli jest to sponsor, to powinien mieć tamte miejsca udostępniane nieodpłatnie.


Jan Wróblewski, 40 lat, zbrojarz, Wola:
- To wszystko zależy od tego o jakiej budowli mówimy. Jeśli jest to kościół, to nie pozwalałbym nic na nim wieszać. Ale np. na zabytkowych kamienicach
Andrzej Kozłowski, 48 lat, mechanik, Śródmieście:<br>- Uważam, że to skandal obwieszać Zamek Królewski albo np. kościół Św. Anny jakimiś płachtami reklamowymi. Moim zdaniem, jest to niedopuszczalne nawet w sytuacji, gdy reklamodawca jest jednocześnie sponsorem remontu obiektu.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;<br>Piotr Szychułda, 37 lat, fotograf, Marki:<br>- Żadnej reklamy na zabytkach. Tu jestem bezlitosny. Są billboardy i słupy ogłoszeniowe. I tam jest miejsce reklam. Jeśli jest to sponsor, to powinien mieć tamte miejsca udostępniane nieodpłatnie.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;<br>Jan Wróblewski, 40 lat, zbrojarz, Wola:<br>- To wszystko zależy od tego o jakiej budowli mówimy. Jeśli jest to kościół, to nie pozwalałbym nic na nim wieszać. Ale np. na zabytkowych kamienicach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego