Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
opłaceniu kolejnych składek przez ubezpieczonego. Spodziewany wynik to obniżenie poziomu storn o 40 proc. w ciągu pierwszego roku wykorzystania analitycznego CRM. Biorąc pod uwagę koszty pozyskania klienta, jego obsługi oraz środki przeznaczane na rezerwę, zwrot inwestycji w aCRM okazał się bardzo wysoki. Obecnie wykorzystanie aCRM zostało rozszerzone na inne obszary biznesowe.
Wykorzystanie analitycznego CRM ma ogromny wpływ na zwiększenie przychodów i zmniejszanie kosztów firm ubezpieczeniowych. Pozwala n oszacowanie potencjału aktualnych i przyszłych klientów i dobór odpowiedniej strategii wzajemnych relacji pomiędzy firmą ubezpieczeniową a klientem. Wykazanie zwrotu z inwestycji w analityczne rozwiązania CRM jest prostsze niż innego typu projektach informatycznych. Między innymi
opłaceniu kolejnych składek przez ubezpieczonego. Spodziewany wynik to obniżenie poziomu storn o 40 proc. w ciągu pierwszego roku wykorzystania analitycznego CRM. Biorąc pod uwagę koszty pozyskania klienta, jego obsługi oraz środki przeznaczane na rezerwę, zwrot inwestycji w aCRM okazał się bardzo wysoki. Obecnie wykorzystanie aCRM zostało rozszerzone na inne obszary biznesowe.<br>Wykorzystanie analitycznego CRM ma ogromny wpływ na zwiększenie przychodów i zmniejszanie kosztów firm ubezpieczeniowych. Pozwala n oszacowanie potencjału aktualnych i przyszłych klientów i dobór odpowiedniej strategii wzajemnych relacji pomiędzy firmą ubezpieczeniową a klientem. Wykazanie zwrotu z inwestycji w analityczne rozwiązania CRM jest prostsze niż innego typu projektach informatycznych. Między innymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego