Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
szans na przeniknięcie do naszych struktur.


Ewa Ornacka


MEGAMARKA Polska


Trzykrotnie mniejsze od Polski Węgry wydają na promocję
kilkakrotnie więcej pieniędzy niż my. W efekcie do niedawna
wartość inwestycji bezpośrednich w obu krajach była porównywalna. M. in.
dzięki profesjonalnej promocji biedna jeszcze kilkanaście lat temu
Irlandia stała się jednym z bogatszych krajów Europy. Przede wszystkim
promocji zawdzięczają swoją dzisiejszą pozycję Japonia, Korea Południowa,
Tajwan i inne kraje Dalekiego Wschodu. Adam Pawłowicz, prezes Państwowej
Agencji Inwestycji Zagranicznych (PAIZ), zapowiada uruchomienie programu
promocyjnego Polska 2000. Czy uda się dzięki niemu stworzyć megamarkę
"Polska"?
Promocją Polski na świecie zajmuje się kilkanaście instytucji, w tym
szans na przeniknięcie do naszych struktur.<br><br><br>&lt;au&gt;Ewa Ornacka&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br><br>&lt;div type="art" sex="m"&gt;&lt;tit&gt;MEGAMARKA Polska&lt;/&gt;<br><br><br>Trzykrotnie mniejsze od Polski Węgry wydają na promocję<br>kilkakrotnie więcej pieniędzy niż my. W efekcie do niedawna<br>wartość inwestycji bezpośrednich w obu krajach była porównywalna. M. in.<br>dzięki profesjonalnej promocji biedna jeszcze kilkanaście lat temu<br>Irlandia stała się jednym z bogatszych krajów Europy. Przede wszystkim<br>promocji zawdzięczają swoją dzisiejszą pozycję Japonia, Korea Południowa,<br>Tajwan i inne kraje Dalekiego Wschodu. Adam Pawłowicz, prezes Państwowej<br>Agencji Inwestycji Zagranicznych (PAIZ), zapowiada uruchomienie programu<br>promocyjnego Polska 2000. Czy uda się dzięki niemu stworzyć megamarkę<br>"Polska"?<br>Promocją Polski na świecie zajmuje się kilkanaście instytucji, w tym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego