Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ekspress Wieczorny
Nr: 70
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1981
Dwie z nich są siostrami i one zdają się być najważniejsze. Obie są medyczkami, obie kochały głównego bohatera, obie przerywały ciążę efekt tych uniesień. Starsza z sióstr, bardziej odpowiedzialna, zrywa z Plugarem (tak będzie się nazywał główny bohater). Wówczas "upada w miłość" młodsza siostra. Jej namiętność jest trwalsza, choć przynosi bohaterce skutki niemniej fatalne.
Laco Adamik zastrzega się, że nie chce robić melodramatu. Mierzy raczej w coś, co można nazwać "szkołą uczuć". W historię opowiadającą o różnych formach stosunków między ludźmi podzielonymi przez płeć. Interesują go konsekwencje zawiłości uczuć - namiętności, zapiekłego żalu i nienawiści.
Bardzo ważnym elementem realizowanego filmu mają być
Dwie z nich są siostrami i one zdają się być najważniejsze. Obie są medyczkami, obie kochały głównego bohatera, obie przerywały ciążę efekt tych uniesień. Starsza z sióstr, bardziej odpowiedzialna, zrywa z Plugarem (tak będzie się nazywał główny bohater). Wówczas "upada w miłość" młodsza siostra. Jej namiętność jest trwalsza, choć przynosi bohaterce skutki niemniej fatalne. <br>&lt;hi rend="bold"&gt;Laco Adamik zastrzega się, że nie chce robić melodramatu. Mierzy raczej w coś, co można nazwać "szkołą uczuć". W historię opowiadającą o różnych formach stosunków między ludźmi podzielonymi przez płeć. Interesują go konsekwencje zawiłości uczuć - namiętności, zapiekłego żalu i nienawiści.&lt;/&gt; <br>Bardzo ważnym elementem realizowanego filmu mają być
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego