Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
jakiej techniki ŤScratchť używał - wspomina Max Romeo. - Miał tam czterośladowy magnetofonik, a wydawało się, że upychał na taśmie z szesnaście Śladów". Perry tłumaczył to tak: "Ja mam cztery ślady, a pozostałe dwadzieścia pożyczam z Kosmosu. Jestem pasterzem dubu".
Właśnie dzięki magii Black Ark i wypracowanej techniki miksowania Perry zdołał uzyskać brzmienie zdumiewająco inne od brzmienia innych producentów, choć przecież wszyscy korzystali z gry tych samych znakomitych muzyków.
Lee "Scratch" Perry, Edward "Bunny" Lee, Osbourne "King Tubby" Ruddock pracowali w prymitywnych warunkach, a jednak stworzyli podstawy dzisiejszego myślenia o muzyce. Byli pionierami szaleństwa remiksów, tak popularnych od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku
jakiej techniki ŤScratchť używał - wspomina Max Romeo. - Miał tam czterośladowy magnetofonik, a wydawało się, że upychał na taśmie z szesnaście Śladów". Perry tłumaczył to tak: "Ja mam cztery ślady, a pozostałe dwadzieścia pożyczam z Kosmosu. Jestem pasterzem dubu".<br>Właśnie dzięki magii Black Ark i wypracowanej techniki miksowania Perry zdołał uzyskać brzmienie zdumiewająco inne od brzmienia innych producentów, choć przecież wszyscy korzystali z gry tych samych znakomitych muzyków.<br>Lee "Scratch" Perry, Edward "Bunny" Lee, Osbourne "King Tubby" Ruddock pracowali w prymitywnych warunkach, a jednak stworzyli podstawy dzisiejszego myślenia o muzyce. Byli pionierami szaleństwa remiksów, tak popularnych od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego