Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
staje się

bliski i zarazem tajemniczy. Nadanie ważności poszczególnym powtórzeniom fraz tekstowych uzyskane jest przez operowanie proporcjami czasowymi. Poczucie proporcji czasowych każe autorowi zerwać powtarzalną strukturę całości, zanim stanie się ona dla słuchacza mniej atrakcyjna. W ramach jednej frazy budowa jest następująca: trzykrotna "i-em-el" z akcentem na "i" buduje narastanie napięcia, które rozładowuje akcentowana "dżins". Proporcja czasowa w ramach motywu widoczna w zapisie: 1 IML = 1 Dżins. Dzięki strukturze kompozycyjnej i lapidarności tekstu utwór umożliwia realizację kluczowych celów reklamy radiowej w sposób naturalny, mogący budzić zainteresowanie oraz niedosyt w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Rozdział III
Slogan i związki obrazu
staje się <br>&lt;page nr=170&gt;<br>bliski i zarazem tajemniczy. Nadanie ważności poszczególnym powtórzeniom fraz tekstowych uzyskane jest przez operowanie proporcjami czasowymi. Poczucie proporcji czasowych każe autorowi zerwać powtarzalną strukturę całości, zanim stanie się ona dla słuchacza mniej atrakcyjna. W ramach jednej frazy budowa jest następująca: trzykrotna "i-em-el" z akcentem na "i" buduje narastanie napięcia, które rozładowuje akcentowana "dżins". Proporcja czasowa w ramach motywu widoczna w zapisie: 1 IML = 1 Dżins. Dzięki strukturze kompozycyjnej i lapidarności tekstu utwór umożliwia realizację kluczowych celów reklamy radiowej w sposób naturalny, mogący budzić zainteresowanie oraz niedosyt w pozytywnym tego słowa znaczeniu. &lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=171&gt;<br> Rozdział III<br>&lt;tit&gt;Slogan i związki obrazu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego