Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Łukasz
Tytuł: strona o żeglarstwie
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
wojnie światowej żeglarze lodowi Europy nie mieli własnego międzynarodowego związku i własnych nowoczesnych klas. W 1966 roku plany DN trafiły do Polski i do najbliższego sezonu lodowego zbudowano u nas 30 ślizgów. W roku 1972 ilość ślizgów DN-60 w Polsce przekroczyła 200. W 1967r. plany DN-60 dotarły do (byłego) ZSRR gdzie natychmiast ta konstrukcja rozpowszechniła się.
Obecnie pod względem liczby zbudowanych jednostek ślizg DN-60 znajduje się na pierwszym miejscu. Atrakcyjność tego ślizgu polega na stworzeniu możliwości kontaktów międzynarodowych, niekłopotliwym transporcie, montażu, a przede wszystkim na tym, że jest on dostępny dla każdego Dzięki prostej budowie i technologii można go
wojnie światowej żeglarze lodowi Europy nie mieli własnego międzynarodowego związku i własnych nowoczesnych klas. W 1966 roku plany DN trafiły do Polski i do najbliższego sezonu lodowego zbudowano u nas 30 ślizgów. W roku 1972 ilość ślizgów DN-60 w Polsce przekroczyła 200. W 1967r. plany DN-60 dotarły do (byłego) ZSRR gdzie natychmiast ta konstrukcja rozpowszechniła się.<br>Obecnie pod względem liczby zbudowanych jednostek ślizg DN-60 znajduje się na pierwszym miejscu. Atrakcyjność tego ślizgu polega na stworzeniu możliwości kontaktów międzynarodowych, niekłopotliwym transporcie, montażu, a przede wszystkim na tym, że jest on dostępny dla każdego Dzięki prostej budowie i technologii można go
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego