Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
można typem przekazu, z uwagi na rodzaj przyjętej argumentacji i budowy formalnej.
Decyzja o ostatecznym znaczeniu części wizualnej wiadomości jest więc efektem kolejnych przybliżeń wzajemnych zależności między wymienionymi elementami. Decyzja określająca konstrukcję formy oraz zakres znaczenia warstwy wizualnej komunikatu jest bardzo często efektem globalnego uwzględniania istotności wielu czynników. Ma charakter całościowy, a w wielu przypadkach intuicyjny. Jednak osiągnięty, ostateczny rezultat (a właściwie jego wersje, gdyż rzadko kończy się na jednym rozwiązaniu) warto weryfikować, uwzględniając wyżej wymienione kryteria. W stosunku do problemów o otwartym charakterze, mającym praktycznie nieograniczoną liczbę rozwiązań, trudno jest posługiwać się strategiami kreacji o precyzyjnie określonych regułach. Reguły takie
można typem przekazu, z uwagi na rodzaj przyjętej argumentacji i budowy formalnej. <br>Decyzja o ostatecznym znaczeniu części wizualnej wiadomości jest więc efektem kolejnych przybliżeń wzajemnych zależności między wymienionymi elementami. Decyzja określająca konstrukcję formy oraz zakres znaczenia warstwy wizualnej komunikatu jest bardzo często efektem globalnego uwzględniania istotności wielu czynników. Ma charakter całościowy, a w wielu przypadkach intuicyjny. Jednak osiągnięty, ostateczny rezultat (a właściwie jego wersje, gdyż rzadko kończy się na jednym rozwiązaniu) warto weryfikować, uwzględniając wyżej wymienione kryteria. W stosunku do problemów o otwartym charakterze, mającym praktycznie nieograniczoną liczbę rozwiązań, trudno jest posługiwać się strategiami kreacji o precyzyjnie określonych regułach. Reguły takie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego