Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
krajów między listopadem 1991 roku a połową 1998 roku - Jim DeVoss tłumaczy mi powszechną komputeryzacją, która niebywale ułatwiła i przyśpieszyła dokonywanie skomplikowanych rozliczeń milionów dystrybutorów na całym świecie. Nie wyjaśnia to jednak wcześniejszego kryzysu. Moje pytanie o powody tego załamania, przekazane do centrali w Ada, przyniosło odpowiedź, że sprzedaż bezpośrednia cechuje się cyklicznością. Raz pojawiają się okresy większego jej rozwoju, raz mniejszego.
W jednej z broszur propagandowych Amwaya można przeczytać, że bessa była spowodowana ogólnym zachwianiem całego północnoamerykańskiego rynku i że podobną recesję odnotowały inne wielkie spółki sprzedaży bezpośredniej: Avon, Tupperware, Mary Kay, Shaklee. Być może faktycznie zaczęły im - tak jak
krajów między listopadem 1991 roku a połową 1998 roku - Jim DeVoss tłumaczy mi powszechną komputeryzacją, która niebywale ułatwiła i przyśpieszyła dokonywanie skomplikowanych rozliczeń milionów dystrybutorów na całym świecie. Nie wyjaśnia to jednak wcześniejszego kryzysu. Moje pytanie o powody tego załamania, przekazane do centrali w Ada, przyniosło odpowiedź, że sprzedaż bezpośrednia cechuje się cyklicznością. Raz pojawiają się okresy większego jej rozwoju, raz mniejszego.<br>W jednej z broszur propagandowych Amwaya można przeczytać, że bessa była spowodowana ogólnym zachwianiem całego północnoamerykańskiego rynku i że podobną recesję odnotowały inne wielkie spółki sprzedaży bezpośredniej: Avon, Tupperware, Mary Kay, Shaklee. Być może faktycznie zaczęły im - tak jak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego