Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
niż w przypadku doznań uświadomienie sobie treści doświadczanych uczuć. Przy pewnej złożoności odnoszą się do określonego poznawczo układu cech produktu lub określonych elementów sytuacji z nim związanych. Wpływ doznań i stanów emocjonalnych na wartość obiektu jest także efektem ich zmienności w określonych przedziałach czasu. Oceny powstałe na skutek przeżyć emocjonalnych cechuje tendencja do jednoznaczności i polaryzacji. Wykorzystanie tego sposobu kształtowania stosunku wobec produktu w komunikatach reklamowych oznacza zapis reakcji emocjonalnych w kodzie wizualnym w sposób podlegający prawom ciągłości, opartym na cechach skojarzeniowych. Powoduje to zmniejszenie stopnia logicznej przyczynowości związków między elementami przekazu. Dominantą staje się ładunek emocjonalny sekwencji wizualnej, a nie
niż w przypadku doznań uświadomienie sobie treści doświadczanych uczuć. Przy pewnej złożoności odnoszą się do określonego poznawczo układu cech produktu lub określonych elementów sytuacji z nim związanych. Wpływ doznań i stanów emocjonalnych na wartość obiektu jest także efektem ich zmienności w określonych przedziałach czasu. Oceny powstałe na skutek przeżyć emocjonalnych cechuje tendencja do jednoznaczności i polaryzacji. Wykorzystanie tego sposobu kształtowania stosunku wobec produktu w komunikatach reklamowych oznacza zapis reakcji emocjonalnych w kodzie wizualnym w sposób podlegający prawom ciągłości, opartym na cechach skojarzeniowych. Powoduje to zmniejszenie stopnia logicznej przyczynowości związków między elementami przekazu. Dominantą staje się ładunek emocjonalny sekwencji wizualnej, a nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego