Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
ono zarówno o kontakcie odbiorcy z kanałem informacyjnym, jak i przetwarzaniu poszczególnych elementów wiadomości. Wskazuje to na istotną rolę reguł formalnych porządkujących elementy zapisywane w różnych kodach i stwarza możliwości zwiększania stanu koncentracji uwagi na elementach wiadomości najistotniejszych ze strategicznego punktu widzenia.
Funkcja wzrostu koncentracji uwagi zmniejsza się, gdy odbiorcę cechuje odpowiednio wysoki poziom zaangażowania wobec wiadomości lub jej desygnatów typowych dla późniejszych faz kampanii reklamowej. Istniejący system nastawień na odbiór komunikatu

w powyższej sytuacji determinuje przetwarzanie świadome i kontrolowane. Przebiega ono na świadomym poziomie, a kierunek nadają mu procesy analizy i wnioskowania, zaś proces selekcji informacji dotyczy elementów treści przetwarzanego
ono zarówno o kontakcie odbiorcy z kanałem informacyjnym, jak i przetwarzaniu poszczególnych elementów wiadomości. Wskazuje to na istotną rolę reguł formalnych porządkujących elementy zapisywane w różnych kodach i stwarza możliwości zwiększania stanu koncentracji uwagi na elementach wiadomości najistotniejszych ze strategicznego punktu widzenia. <br>Funkcja wzrostu koncentracji uwagi zmniejsza się, gdy odbiorcę cechuje odpowiednio wysoki poziom zaangażowania wobec wiadomości lub jej desygnatów typowych dla późniejszych faz kampanii reklamowej. Istniejący system nastawień na odbiór komunikatu<br>&lt;page nr=125&gt; <br>w powyższej sytuacji determinuje przetwarzanie świadome i kontrolowane. Przebiega ono na świadomym poziomie, a kierunek nadają mu procesy analizy i wnioskowania, zaś proces selekcji informacji dotyczy elementów treści przetwarzanego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego