Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 21.11
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
I przede wszystkim pióra. Najbardziej popularny jest kolor czarny. To też świadczy o przywiązaniu do tradycji i elegancji - mówi Izabela Gałęza z firmy Legic (przedstawiciel m.in. Montblanc, Dunhill).
Jesteśmy przywiązani do kilku znanych nam od lat marek - Pelikan, Parker, Waterman, Montblanc. Są rodziny, które z pokolenia na pokolenie wręcz celebrują pisanie piórem tej samej marki. W zawieruchach historii pióro łatwiej było ocalić niż cenne obrazy czy meble. - W czasie powstania warszawskiego mój ojciec nosił swoje dwa cenne pióra w marynarce. Mam je do dziś - mówi mecenas Edward Wende. Uważa jednak, że pióro bardzo łatwo zgubić. Często przy podpisywaniu listy obecności
I przede wszystkim pióra. Najbardziej popularny jest kolor czarny. To też świadczy o przywiązaniu do tradycji i elegancji - mówi Izabela Gałęza z firmy Legic (przedstawiciel m.in. Montblanc, Dunhill).<br>Jesteśmy przywiązani do kilku znanych nam od lat marek - Pelikan, Parker, Waterman, Montblanc. Są rodziny, które z pokolenia na pokolenie wręcz celebrują pisanie piórem tej samej marki. W zawieruchach historii pióro łatwiej było ocalić niż cenne obrazy czy meble. - W czasie powstania warszawskiego mój ojciec nosił swoje dwa cenne pióra w marynarce. Mam je do dziś - mówi mecenas Edward Wende. Uważa jednak, że pióro bardzo łatwo zgubić. Często przy podpisywaniu listy obecności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego