Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 22.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
pojazdom, ale przekraczają ustalony w umowie z ZTM czas postoju, czekając na pasażerów i sprzedając im bilety. - Jeśli dwukrotnie stwierdzimy, że przewoźnik nie przestrzega warunków umowy, cofamy mu zgodę na korzystanie z przystanku - mówi Tadeusz Bartosiński, koordynator działalności przewozowej w ZTM. Taktykę tarasowania dojazdu do przystanku prywatni przewoźnicy stosują czasem celowo, aby utrudnić pracę i odebrać pasażerów konkurencji. W sierpniu ub.r. opisaliśmy konflikt między PKS-em z Mińska Mazowieckiego, a firmą BAGS. Obaj przewoźnicy zarzucali sobie kursowanie niezgodnie z rozkładem i podkradanie pasażerów. Jak dowiedzieliśmy się w spółce BAGS, po naszym artykule sytuacja poprawiła się na chwilę, ale potem PKS
pojazdom, ale przekraczają ustalony w umowie z ZTM czas postoju, czekając na pasażerów i sprzedając im bilety. - Jeśli dwukrotnie stwierdzimy, że przewoźnik nie przestrzega warunków umowy, cofamy mu zgodę na korzystanie z przystanku - mówi Tadeusz Bartosiński, koordynator działalności przewozowej w ZTM. Taktykę tarasowania dojazdu do przystanku prywatni przewoźnicy stosują czasem celowo, aby utrudnić pracę i odebrać pasażerów konkurencji. W sierpniu ub.r. opisaliśmy konflikt między PKS-em z Mińska Mazowieckiego, a firmą BAGS. Obaj przewoźnicy zarzucali sobie kursowanie niezgodnie z rozkładem i podkradanie pasażerów. Jak dowiedzieliśmy się w spółce BAGS, po naszym artykule sytuacja poprawiła się na chwilę, ale potem PKS
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego