Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
5.4.1. Formy promocji i wielkości wydatków w krajach Unii Europejskiej

Istotnym elementem marketingu, także na rynku Unii Europejskiej, jest promocja. Jest to oddziaływanie na odbiorców produktów danego przedsiębiorstwa, polegające na przekazywaniu im informacji, które mają w odpowiednim stopniu zwiększyć wiedzę na temat towarów firmy i samej firmy w celu stworzenia dla nich preferencji na rynku. Jest to więc taki sposób komunikowania się z otoczeniem, który w efekcie ma się przyczynić do zwiększenia popytu na towary sprzedawane przez dane przedsiębiorstwo i do stworzenia grupy lojalnych nabywców. Znaczenie promocji dla przedsiębiorstwa zależy od różnych czynników, wśród których do najważniejszych należą: zamierzenia
5.4.1. Formy promocji i wielkości wydatków w krajach Unii Europejskiej&lt;/&gt;<br><br>Istotnym elementem marketingu, także na rynku Unii Europejskiej, jest promocja. Jest to oddziaływanie na odbiorców produktów danego przedsiębiorstwa, polegające na przekazywaniu im informacji, które mają w odpowiednim stopniu zwiększyć wiedzę na temat towarów firmy i samej firmy w celu stworzenia dla nich preferencji na rynku. Jest to więc taki sposób komunikowania się z otoczeniem, który w efekcie ma się przyczynić do zwiększenia popytu na towary sprzedawane przez dane przedsiębiorstwo i do stworzenia grupy lojalnych nabywców. Znaczenie promocji dla przedsiębiorstwa zależy od różnych czynników, wśród których do najważniejszych należą: zamierzenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego