Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy odzieży
Rok: 2003
aprobatą.
Jaki ma Pani stosunek do wszelkich promocji, wyprzedaży, akcji reklamowych, prowadzonych przez centra handlowe?
Do akcji promocyjnych podchodzę z wielkim dystansem i staram się nie brać w nich udziału. Natomiast jestem zwolenniczką sezonowych wyprzedaży. Kiedyś we Włoszech bardzo mi się podobało, że mogłam kupić końcówkę kolekcji z jedną trzecią ceny. Ponieważ nie mm problemu ze stylem, nie kupuję buta w wielki szpic, ani prostokątne ściętego; dlatego but, który wybiorę jest ponadczasowy. I często dzieje się tak, że moja "zdobyczna" końcówka kolekcji jest modna przez wiele lat. Cieszę się, że nie trzeba już wyruszać w świat po takie okazje.
Co Pani
aprobatą.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Jaki ma Pani stosunek do wszelkich promocji, wyprzedaży, akcji reklamowych, prowadzonych przez centra handlowe?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Do akcji promocyjnych podchodzę z wielkim dystansem i staram się nie brać w nich udziału. Natomiast jestem zwolenniczką sezonowych wyprzedaży. Kiedyś we Włoszech bardzo mi się podobało, że mogłam kupić końcówkę kolekcji z jedną trzecią ceny. Ponieważ nie mm problemu ze stylem, nie kupuję buta w wielki szpic, ani prostokątne ściętego; dlatego but, który wybiorę jest ponadczasowy. I często dzieje się tak, że moja "zdobyczna" końcówka kolekcji jest modna przez wiele lat. Cieszę się, że nie trzeba już wyruszać w świat po takie okazje.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Co Pani
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego