Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
USD.
Podobna sytuacja była w przemyśle spożywczym. Organizacja MAC Group zidentyfikowała 200 różnego rodzaju barier utrudniających obroty w 10 grupach produktów spożywczych pomiędzy krajami Unii Europejskiej. Polegają one m.in. na zakazie obrotu lub na nakładaniu podatków na produkty zawierające niektóre składniki, określaniu zróżnicowanych wymogów co do opakowań produktów, wymaganych certyfikatów dla importowanych dóbr. Likwidowanie tych barier i harmonizowanie tych standardów przyczynia się do możliwości stosowania strategii jednorodnych europroduktów.
Dla przedsiębiorstw istotne jest to, na jakim poziomie będą ustalone standardy jakościowe, czy na poziomie łagodniejszych norm, czy za podstawę będą służyć normy ostrzejsze. Ponieważ jest realizowane to drugie rozwiązanie, pozycja firm
USD.<br>Podobna sytuacja była w przemyśle spożywczym. Organizacja MAC Group zidentyfikowała 200 różnego rodzaju barier utrudniających obroty w 10 grupach produktów spożywczych pomiędzy krajami Unii Europejskiej. Polegają one m.in. na zakazie obrotu lub na nakładaniu podatków na produkty zawierające niektóre składniki, określaniu zróżnicowanych wymogów co do opakowań produktów, wymaganych certyfikatów dla importowanych dóbr. Likwidowanie tych barier i harmonizowanie tych standardów przyczynia się do możliwości stosowania strategii jednorodnych europroduktów.<br>Dla przedsiębiorstw istotne jest to, na jakim poziomie będą ustalone standardy jakościowe, czy na poziomie łagodniejszych norm, czy za podstawę będą służyć normy ostrzejsze. Ponieważ jest realizowane to drugie rozwiązanie, pozycja firm
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego