Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
są one w Niemczech jako Verbrauchermarkt i SB Warenhaus, w Wielkiej Brytanii - pod nazwą superstore i we Francji - hypermarcheM. Innym przejawem koncentracji handlu w skali całej Unii Europejskiej jest powstawanie grup przedsiębiorstw, tzw. eurocentral zakupu, działających na całym rynku UE. Największe grupy eurocentral zakupu są przedstawione w tabl. 57.
Jest charakterystyczne, że duże i silne firmy handlowe częściej niż inne sprzedają produkty pod własnymi markami. Sytuację w wybranych krajach Europy Zachodniej pokazuje rys.32.
Z rys. 32 można wywnioskować, że w krajach, gdzie siła czołowych detalistów i ich udziały w sprzedaży są duże, istotne znaczenie ma sprzedaż pod markami tychże firm
są one w Niemczech jako Verbrauchermarkt i SB Warenhaus, w Wielkiej Brytanii - pod nazwą superstore i we Francji - hypermarcheM. Innym przejawem koncentracji handlu w skali całej Unii Europejskiej jest powstawanie grup przedsiębiorstw, tzw. eurocentral zakupu, działających na całym rynku UE. Największe grupy eurocentral zakupu są przedstawione w tabl. 57.<br>Jest charakterystyczne, że duże i silne firmy handlowe częściej niż inne sprzedają produkty pod własnymi markami. Sytuację w wybranych krajach Europy Zachodniej pokazuje rys.32.<br>Z rys. 32 można wywnioskować, że w krajach, gdzie siła czołowych detalistów i ich udziały w sprzedaży są duże, istotne znaczenie ma sprzedaż pod markami tychże firm
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego