Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kultura i Społeczeństwo
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
funkcjonowanie instytucji wychowawczych w różnych środowiskach, dostrzegać różne drogi karier szkolnych i losów absolwentów, różne uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne rozwoju osobowości.
Takie systemowe ujęcie cechuje zarówno polski Raport o stanie oświaty w PRL (z 1973 r.), jak i raport UNESCO Apprendre a etre , oparty na materiałach z 23 krajów, umożliwiających charakterystykę edukacji na całym świecie, z uwzględnieniem trudności krajów rozwijających się.
Oba raporty są zbieżne w swoich głęboko humanistycznych założeniach w obronie idei jedności rodzaju ludzkiego, w obronie świata przed zagrożeniami, jakie niesie ze sobą współczesna cywilizacja, w walce o prawa każdego człowieka do pełnej realizacji własnych możliwości i do udziału
funkcjonowanie instytucji wychowawczych w różnych środowiskach, dostrzegać różne drogi karier szkolnych i losów absolwentów, różne uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne rozwoju osobowości.<br>Takie systemowe ujęcie cechuje zarówno polski Raport o stanie oświaty w PRL (z 1973 r.), jak i raport UNESCO Apprendre a etre , oparty na materiałach z 23 krajów, umożliwiających charakterystykę edukacji na całym świecie, z uwzględnieniem trudności krajów rozwijających się.<br>Oba raporty są zbieżne w swoich głęboko humanistycznych założeniach w obronie idei jedności rodzaju ludzkiego, w obronie świata przed zagrożeniami, jakie niesie ze sobą współczesna cywilizacja, w walce o prawa każdego człowieka do pełnej realizacji własnych możliwości i do udziału
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego