Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
u nas mówić po 1993 r., czyli po rozdaniu pierwszych koncesji dla nadawców prywatnych, bo właśnie stacje komercyjne utrzymujące się ze sprzedaży czasu antenowego reklamodawcom muszą trafiać w target atrakcyjny dla owych reklamodawców. Radio publiczne wciąż jeszcze może sobie pozwolić na formułę bardziej otwartą, gdzie istnieją wyodrębnione audycje muzyczne o charakterze autorskim i nie ma konieczności opracowywania playlisty, chociaż taka istnieje w Trójce, starającej się o względy młodszych słuchaczy.

Format w 80 proc. zależy od muzyki. Pozostałe 20 proc. to między innymi charakter audycji słownych, technika i idea. Nic dziwnego, że i nazwy poszczególnych formatów dotyczą emitowanej muzyki (patrz ramka).

Bodaj
u nas mówić po 1993 r., czyli po rozdaniu pierwszych koncesji dla nadawców prywatnych, bo właśnie stacje komercyjne utrzymujące się ze sprzedaży czasu antenowego reklamodawcom muszą trafiać w &lt;orig&gt;target&lt;/&gt; atrakcyjny dla owych reklamodawców. Radio publiczne wciąż jeszcze może sobie pozwolić na formułę bardziej otwartą, gdzie istnieją wyodrębnione audycje muzyczne o charakterze autorskim i nie ma konieczności opracowywania &lt;orig&gt;playlisty&lt;/&gt;, chociaż taka istnieje w Trójce, starającej się o względy młodszych słuchaczy.<br><br>Format w 80 proc. zależy od muzyki. Pozostałe 20 proc. to między innymi charakter audycji słownych, technika i idea. Nic dziwnego, że i nazwy poszczególnych formatów dotyczą emitowanej muzyki (patrz ramka).<br><br>Bodaj
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego