Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.05
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
305 l), przesuwając całą tylną kanapę o 15 cm. Zarówno pasażerowie siedzący z przodu, jak i z tyłu mają znacznie więcej miejsca na nogi niż w innych modelach tej samej klasy. Konstruktorom udało się stworzyć wrażenie przestronności wnętrza auta i tym samym obalić mit o miejskim aucie, które musi być ciasne i niewygodne. Użytkownicy małych samochodów podkreślają, że podstawową jego cechą powinna być praktyczność. Dlatego też wewnątrz auta jest wiele schowków i kieszeni na mapy, rękawiczki, okulary, monety, kubki, kasety i płyty kompaktowe; ich łączna pojemność wynosi 15 l. To rekord w tej klasie samochodów. Rewolucyjna jest także konstrukcja deski rozdzielczej
305 l), przesuwając całą tylną kanapę o 15 cm. Zarówno pasażerowie siedzący z przodu, jak i z tyłu mają znacznie więcej miejsca na nogi niż w innych modelach tej samej klasy. Konstruktorom udało się stworzyć wrażenie przestronności wnętrza auta i tym samym obalić mit o miejskim aucie, które musi być ciasne i niewygodne. Użytkownicy małych samochodów podkreślają, że podstawową jego cechą powinna być praktyczność. Dlatego też wewnątrz auta jest wiele schowków i kieszeni na mapy, rękawiczki, okulary, monety, kubki, kasety i płyty kompaktowe; ich łączna pojemność wynosi 15 l. To rekord w tej klasie samochodów. Rewolucyjna jest także konstrukcja deski rozdzielczej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego