Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
względu na żywotność silnika zmniejszono stopień sprężania w cylindrach (przez zeszlifowanie denek tłoków) i ograniczono ciśnienie doładowania (maks. 0,6 bara).

Precyzyjny, ale opornie pracujący układ kierowniczy, jest prawie całkowicie niewrażliwy na nierówności nawierzchni. Na skórzanej kierownicy MOMO (o małej średnicy) da się jednak wyczuć momenty żyroskopowe kół.

Całość uzupełnia cicho pracujący układ wydechowy NOVITEC z końcówką zamontowaną centralnie z tyłu. Zestaw tłumików wydziela przyjemne dla ucha tony i umożliwia długie podróże.

Efekt przeróbek to 101-konny ścigacz, który na sprint 0-100 km/h potrzebuje zaledwie 7,9 s. Prędkościomierz jest wyskalowany do 180 km/h. To nieco za mało
względu na żywotność silnika zmniejszono stopień sprężania w cylindrach (przez zeszlifowanie denek tłoków) i ograniczono ciśnienie doładowania (maks. 0,6 bara).<br><br>Precyzyjny, ale opornie pracujący układ kierowniczy, jest prawie całkowicie niewrażliwy na nierówności nawierzchni. Na skórzanej kierownicy MOMO (o małej średnicy) da się jednak wyczuć momenty żyroskopowe kół.<br><br>Całość uzupełnia cicho pracujący układ wydechowy NOVITEC z końcówką zamontowaną centralnie z tyłu. Zestaw tłumików wydziela przyjemne dla ucha tony i umożliwia długie podróże.<br><br>Efekt przeróbek to 101-konny ścigacz, który na sprint 0-100 km/h potrzebuje zaledwie 7,9 s. Prędkościomierz jest wyskalowany do 180 km/h. To nieco za mało
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego