Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
system sprzedaży bezpośredniej nie był już w Polsce obcy. Szlak przetarł rok wcześniej szwedzki Oriflame, który prowadzi największą dziś w Polsce sieć marketingową, skupiającą ponad 100 tysięcy dystrybutorów. Równocześnie z Amwayem na nadwiślański rynek wchodziły Avon, Zepter, Herbalife, AMC i Family Frost. Próbowano też tworzyć od zera rdzennie polskie sieci, co było jednak przedsięwzięciem równie udanym jak produkowanie rdzennie polskich samochodów. Już po roku zżerała je rdza.
- Pozytywną cechą krajów wschodnioeuropejskich jest powszechna chęć prowadzenia własnego biznesu przez ludzi, którzy w systemie komunistycznym nie mieli takiej możliwości. Negatywną stroną jest to, że wskutek trudnej przeszłości ludzie chcieliby bardzo szybko uzyskać jakikolwiek dochód
system sprzedaży bezpośredniej nie był już w Polsce obcy. Szlak przetarł rok wcześniej szwedzki Oriflame, który prowadzi największą dziś w Polsce sieć marketingową, skupiającą ponad 100 tysięcy dystrybutorów. Równocześnie z Amwayem na nadwiślański rynek wchodziły Avon, Zepter, Herbalife, AMC i Family Frost. Próbowano też tworzyć od zera rdzennie polskie sieci, co było jednak przedsięwzięciem równie udanym jak produkowanie rdzennie polskich samochodów. Już po roku zżerała je rdza.<br>&lt;q&gt;&lt;transl&gt;- Pozytywną cechą krajów wschodnioeuropejskich jest powszechna chęć prowadzenia własnego biznesu przez ludzi, którzy w systemie komunistycznym nie mieli takiej możliwości. Negatywną stroną jest to, że wskutek trudnej przeszłości ludzie chcieliby bardzo szybko uzyskać jakikolwiek dochód
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego