Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
proc. badanych godzi się bowiem, aby gigantyczne zadłużenie kolei zlikwidowane zostało z pieniędzy podatników. Tylko 41 proc. ankietowanych uważa, że w PKP, zatrudniających 195 tys. osób, konieczne są reformy związane m.in. ze zwolnieniem tysięcy pracowników. W normalnych warunkach, jeśli firma dostarczająca towar nie otrzymuje od partnera handlowego należnej zapłaty, co najmniej wstrzymuje dostawy. Według 77 proc. badanych przez Pentor, reguła ta nie powinna obowiązywać w wypadku kolei. Wniosek: służby wodno-kanalizacyjne powinny zaopatrywać PKP w wodę bez względu na to, czy koleje za nią płacą, czy nie. Pytanie, do kogo w tej sytuacji dostawcy powinni kierować żądania zapłaty, skoro kolejowy kolos
proc. badanych godzi się bowiem, aby gigantyczne zadłużenie kolei zlikwidowane zostało z pieniędzy podatników. Tylko 41 proc. ankietowanych uważa, że w PKP, zatrudniających 195 tys. osób, konieczne są reformy związane m.in. ze zwolnieniem tysięcy pracowników. W normalnych warunkach, jeśli firma dostarczająca towar nie otrzymuje od partnera handlowego należnej zapłaty, co najmniej wstrzymuje dostawy. Według 77 proc. badanych przez Pentor, reguła ta nie powinna obowiązywać w wypadku kolei. Wniosek: służby wodno-kanalizacyjne powinny zaopatrywać PKP w wodę bez względu na to, czy koleje za nią płacą, czy nie. Pytanie, do kogo w tej sytuacji dostawcy powinni kierować żądania zapłaty, skoro kolejowy kolos
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego