Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Grzegorz Petka
Tytuł: strona o kolejach
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
lub owę śrubkę a w oka mgnieniu machiną robi co on chce. Do tego wozu konduktorskiego za pomocą łańcuchów mogą być przyczepione powozy z jadącemi i wozy z towarami. Parowóz tak opisany mający zwykle siłę 50 koni, ubiega jak u nas 4 mile na godzinę.
LINIE KOLEJOWE
W tym dziale co nieco o liniach kolejowych. Linie kolejowe można charakteryzować na wiele sposobów. Generalnie dzieli się je następująco:
1. Według kategorii linii (magistralna, pierwszorzędna, drugorzędna, znaczenia miejscowego).
2. Według liczby torów (dwutorowa, jednotorowa, zero torów).
3. Według sposobu użytkowania (linia czynna w pełnym zakresie jej przeznaczenia, linia z zawieszonym ruchem pociągów pasażerskich, linia
lub owę śrubkę a w oka mgnieniu machiną robi co on chce. Do tego wozu konduktorskiego za pomocą łańcuchów mogą być przyczepione powozy z jadącemi i wozy z towarami. Parowóz tak opisany mający zwykle siłę 50 koni, ubiega jak u nas 4 mile na godzinę.&lt;/&gt;<br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;LINIE KOLEJOWE&lt;/&gt;<br>W tym dziale co nieco o liniach kolejowych. Linie kolejowe można charakteryzować na wiele sposobów. Generalnie dzieli się je następująco:<br>1. Według kategorii linii (magistralna, pierwszorzędna, drugorzędna, znaczenia miejscowego).<br>2. Według liczby torów (dwutorowa, jednotorowa, zero torów).<br>3. Według sposobu użytkowania (linia czynna w pełnym zakresie jej przeznaczenia, linia z zawieszonym ruchem pociągów pasażerskich, linia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego