Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 02/03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
słupy, na których ta trakcja wisiała. Celują w niebo wzdłuż 13-kilometrowego odcinka Puławskiej.
Przewody elektryczne zdemontowano w listopadzie ub. roku. To był prawdziwy koniec linii trolejbusowej 51 do Piaseczna. Pozostały po niej trolejbusy, których nikt nie chce kupić i stalowe słupy.

Szparag z berecikiem

Pomalowane na niebiesko, z betonowymi cokołami, stoją szpalerem od Wilanowskiej aż do zajezdni w Piasecznie. Łuszczy się na nich niebieska farba. A ponieważ nie malowano ich od wysokości na jakiej wisiała trakcja, na górze przebija rdza. Koniec stalowego szparaga wieńczy "berecik": przyspawany metalowy krążek.
Betonowe cokoły też już mocno nadgryzł ząb czasu - są wyszczerbione i odpadają
słupy, na których ta trakcja wisiała. Celują w niebo wzdłuż 13-kilometrowego odcinka Puławskiej.&lt;/&gt;<br>Przewody elektryczne zdemontowano w listopadzie ub. roku. To był prawdziwy koniec linii trolejbusowej 51 do Piaseczna. Pozostały po niej trolejbusy, których nikt nie chce kupić i stalowe słupy.<br><br>&lt;tit&gt;Szparag z berecikiem&lt;/&gt;<br><br>Pomalowane na niebiesko, z betonowymi cokołami, stoją szpalerem od Wilanowskiej aż do zajezdni w Piasecznie. Łuszczy się na nich niebieska farba. A ponieważ nie malowano ich od wysokości na jakiej wisiała trakcja, na górze przebija rdza. Koniec stalowego szparaga wieńczy "berecik": przyspawany metalowy krążek.<br>Betonowe cokoły też już mocno nadgryzł ząb czasu - są wyszczerbione i odpadają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego