Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 18.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
i Auchan, niemieckich i holenderskich Metro, Hit i Ahold oraz angielskiego Tesco. Zdobyły szturmem nasz rynek dzięki oferowaniu tanich towarów niezłej jakości lub stosowaniu dużych rabatów. Co istotne, są to obecnie sklepy cieszące się wśród warszawiaków bardzo dużą popularnością i chętnie przez nich odwiedzane. Weekendowe zakupy w hipermarketach stały się cotygodniowym rytuałem, ulubionym sposobem spędzania wolnego czasu przez całe rodziny. Od 2000 r. zaczęły się pojawiać na naszym rynku centra handlowe trzeciej generacji, w których obok placówek handlowych i usługowych jest również część rozrywkowa (a więc multipleksy, kręgielnie, dyskoteki, bary i kawiarenki). Po chleb i do kina Jak na razie istnieją
i Auchan, niemieckich i holenderskich Metro, Hit i Ahold oraz angielskiego Tesco. Zdobyły szturmem nasz rynek dzięki oferowaniu tanich towarów niezłej jakości lub stosowaniu dużych rabatów. Co istotne, są to obecnie sklepy cieszące się wśród warszawiaków bardzo dużą popularnością i chętnie przez nich odwiedzane. Weekendowe zakupy w hipermarketach stały się cotygodniowym rytuałem, ulubionym sposobem spędzania wolnego czasu przez całe rodziny. Od 2000 r. zaczęły się pojawiać na naszym rynku centra handlowe trzeciej generacji, w których obok placówek handlowych i usługowych jest również część rozrywkowa (a więc multipleksy, kręgielnie, dyskoteki, bary i kawiarenki). Po chleb i do kina Jak na razie istnieją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego