Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w kilku krajach.
Osobowość marki i jej cechy wpływające na psychologiczne, z punktu widzenia nabywcy, różnicowanie produktu - jakie symbole są stosowane, jaki jest styl reklamy, czy marka jest kojarzona z jakąś konkretną osobą, rekomendującą produkty nią oznakowana i czy te osoby są znane w wielu krajach. Takie konstanse promocyjne, jak cowboy Marlboro, tygrys kojarzony z marką Esso oraz gwiazdy filmu, występujące w filmach reklamujących mydło Lux, mają szeroki zasięg oddziaływania, natomiast inne symbole mogą nie mieć takiego charakteru.
Wymogi strategiczne - najczęściej pozycje marek są niejednakowe na różnych rynkach. Tak więc uwarunkowania lokalne wpływają na decyzje przedsiębiorstw odnośnie do strategii markowej. Może
w kilku krajach.<br>Osobowość marki i jej cechy wpływające na psychologiczne, z punktu widzenia nabywcy, różnicowanie produktu - jakie symbole są stosowane, jaki jest styl reklamy, czy marka jest kojarzona z jakąś konkretną osobą, rekomendującą produkty nią oznakowana i czy te osoby są znane w wielu krajach. Takie konstanse promocyjne, jak cowboy Marlboro, tygrys kojarzony z marką Esso oraz gwiazdy filmu, występujące w filmach reklamujących mydło Lux, mają szeroki zasięg oddziaływania, natomiast inne symbole mogą nie mieć takiego charakteru.<br>Wymogi strategiczne - najczęściej pozycje marek są niejednakowe na różnych rynkach. Tak więc uwarunkowania lokalne wpływają na decyzje przedsiębiorstw odnośnie do strategii markowej. Może
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego