Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
równocześnie. Ich charakterystykę z tego punktu widzenia przedstawia rys.5.
Na osiach rysunku została przedstawiona liczba ludności w krajach UE w 1997r. oraz prognozowany jej procentowy przyrost do 2000r. Pozycjonowanie demograficzne poszczególnych krajów Unii Europejskiej pozwala podzielić je na trzy grupy. Do pierwszej można zaliczyć kraje znajdujące się w pierwszej ćwiartce, czyli Irlandię i Finlandię. Kraje te są z tego punktu widzenia najmniej atrakcyjne jako rynki zbytu, ponieważ liczba ludności jest tam najmniejsza, a prognozowane przyrosty są także niewielkie.
Druga grupa krajów znajduje się w drugiej ćwiartce. Ich cechy to niewielka liczba ludności, ale prognozowane są większe jej przyrosty. Spośród nich
równocześnie. Ich charakterystykę z tego punktu widzenia przedstawia rys.5.<br>Na osiach rysunku została przedstawiona liczba ludności w krajach UE w 1997r. oraz prognozowany jej procentowy przyrost do 2000r. Pozycjonowanie demograficzne poszczególnych krajów Unii Europejskiej pozwala podzielić je na trzy grupy. Do pierwszej można zaliczyć kraje znajdujące się w pierwszej ćwiartce, czyli Irlandię i Finlandię. Kraje te są z tego punktu widzenia najmniej atrakcyjne jako rynki zbytu, ponieważ liczba ludności jest tam najmniejsza, a prognozowane przyrosty są także niewielkie.<br>Druga grupa krajów znajduje się w drugiej ćwiartce. Ich cechy to niewielka liczba ludności, ale prognozowane są większe jej przyrosty. Spośród nich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego