Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
piorunujące wrażenie.

Widzowie "Madame Butterfly" zamiast japońskiej cepelii, kimon i kwiatów wiśni oglądają więc Japonię dyktatorów mody - Kenzo i Miyake. W "Onieginie" (2002) pompatyczny polonez zapisany w didaskaliach zostaje zastąpiony pokazem mody haute couture. Dionizos w "Królu Rogerze" (2000) przybiera postać boga epoki informatycznej, którego symbolizuje deszcz spadających na scenę cyfr - efekt niczym z "Matriksa". "Otello" (2001) rozgrywa się w czarno-białej estetyce ekspresjonistów, a tłem dla przygód "Don Giovanniego" (2002) zamiast weneckich gondoli jest plątanina światłowodów. Treliński mówi, że opery mają dla niego kolory. Szymanowski jest błękitno-biały, Bizet - czerwony. Mozarta - sądząc z kostiumów zaprojektowanych przez Arkadiusa - widzi w jaskrawej
piorunujące wrażenie. <br><br>Widzowie "Madame Butterfly" zamiast japońskiej cepelii, kimon i kwiatów wiśni oglądają więc Japonię dyktatorów mody - Kenzo i Miyake. W "Onieginie" (2002) pompatyczny polonez zapisany w didaskaliach zostaje zastąpiony pokazem mody haute couture. Dionizos w "Królu Rogerze" (2000) przybiera postać boga epoki informatycznej, którego symbolizuje deszcz spadających na scenę cyfr - efekt niczym z "Matriksa". "Otello" (2001) rozgrywa się w czarno-białej estetyce ekspresjonistów, a tłem dla przygód "Don Giovanniego" (2002) zamiast weneckich gondoli jest plątanina światłowodów. Treliński mówi, że opery mają dla niego kolory. Szymanowski jest błękitno-biały, Bizet - czerwony. Mozarta - sądząc z kostiumów zaprojektowanych przez Arkadiusa - widzi w jaskrawej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego