Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
i strategie cenowe
Cena produktów oferowanych przez bank, to nie tylko wysokość oprocentowania wkładów, kredytów, czy opłaty za czynności bankowe i inne usługi. Oprocentowanie jest głównym, ale nie jedynym elementem ceny. Pozostałe elementy (zwane w praktyce banków niemieckich Konditionen, a w przypadku banków angielskich - conditions) to m. in. :
prowizja za czynności bankowe (związane np. z udzieleniem kredytu albo przyjęciem weksli do dyskonta),
terminy spłat rat i odsetek od kredytu,
rabaty, bonifikaty (np. przy udzielaniu kredytu na zakup papierów wartościowych banku),
bezpłatne (albo częściowo płatne) dodatkowe usługi oferowane wraz z produktem podstawowym (np. bezpłatne ubezpieczenie od wypadków dla osób otwierających po raz
i strategie cenowe&lt;/&gt;<br>Cena produktów oferowanych przez bank, to nie tylko wysokość oprocentowania wkładów, kredytów, czy opłaty za czynności bankowe i inne usługi. Oprocentowanie jest głównym, ale nie jedynym elementem ceny. Pozostałe elementy (zwane w praktyce banków niemieckich &lt;foreign lang="ger"&gt;Konditionen&lt;/&gt;, a w przypadku banków angielskich - &lt;foreign lang="eng"&gt;conditions&lt;/&gt;) to m. in. :<br>prowizja za czynności bankowe (związane np. z udzieleniem kredytu albo przyjęciem weksli do dyskonta),<br>terminy spłat rat i odsetek od kredytu,<br>rabaty, bonifikaty (np. przy udzielaniu kredytu na zakup papierów wartościowych banku),<br>bezpłatne (albo częściowo płatne) dodatkowe usługi oferowane wraz z produktem podstawowym (np. bezpłatne ubezpieczenie od wypadków dla osób otwierających po raz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego