Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
struktury firmy związanej z procesem prywatyzacji w końcu lat 90. Był on częścią systemu identyfikacji wizualnej obejmującego swym zakresem opakowania, druki firmowe, tabor transportowy, wystrój stacji benzynowych oraz ubiory pracowników. Powstający projekt określać musiał kolorystykę znaku w sposób gwarantujący jego rozpoznawalność i dobre wyodrębnianie z tła sąsiadujących ze znakiem informacji, czytelność w zmiennych warunkach atmosferycznych, natychmiastową rozpoznawalność w zróżnicowanych skalach wielkości oraz technikach jego utrwaleń (obejmowały one także formowanie próżniowe znaku w tworzywach sztucznych). Projekt uwzględniał także definicję systemu proporcji istotnych dla zachowania niezmienności. Kolor znaku, będący podstawową barwą identyfikującą firmę CPN początkowo zdefiniowany został jako odmiana barwy oranżowej, która określana
struktury firmy związanej z procesem prywatyzacji w końcu lat 90. Był on częścią systemu identyfikacji wizualnej obejmującego swym zakresem opakowania, druki firmowe, tabor transportowy, wystrój stacji benzynowych oraz ubiory pracowników. Powstający projekt określać musiał kolorystykę znaku w sposób gwarantujący jego rozpoznawalność i dobre wyodrębnianie z tła sąsiadujących ze znakiem informacji, czytelność w zmiennych warunkach atmosferycznych, natychmiastową rozpoznawalność w zróżnicowanych skalach wielkości oraz technikach jego utrwaleń (obejmowały one także formowanie próżniowe znaku w tworzywach sztucznych). Projekt uwzględniał także definicję systemu proporcji istotnych dla zachowania niezmienności. Kolor znaku, będący podstawową barwą identyfikującą firmę CPN początkowo zdefiniowany został jako odmiana barwy oranżowej, która określana
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego