Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
CRM ma swoje zastosowanie w procesie pozyskiwani klientów za pomocą technik marketingu bezpośredniego. Przedstawimy dwa przykładowe typy kampanii bezpośrednich uruchamianych z pomocą analitycznego CRM. pierwsza to kamapnii z wykorzystaniem danych zewnętrznych. Druga - kampania typu "klient pozyskuje klienta". Jak wiadomo na rynku polskim istnieją dostawcy baz danych. Z opłatą można uzyskać dane teleadresowe potencjalnych klientów oraz dane opisujące ich cechy. Analityczny CRM opierając się na analizie klientów oraz ewentualnie na kampaniach testowych, pozwala wyodrębnić grupę potencjalnych klientów zdecydowanych na skorzystanie z produktów lub usług firmy. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie wysokiej liczby odpowiedzi pozytywnych przy kilkakrotnie mniejszych jednostkowych kosztach pozyskania niż w
CRM ma swoje zastosowanie w procesie pozyskiwani klientów za pomocą technik marketingu bezpośredniego. Przedstawimy dwa przykładowe typy kampanii bezpośrednich uruchamianych z pomocą analitycznego CRM. pierwsza to kamapnii z wykorzystaniem danych zewnętrznych. Druga - kampania typu "klient pozyskuje klienta". Jak wiadomo na rynku polskim istnieją dostawcy baz danych. Z opłatą można uzyskać dane teleadresowe potencjalnych klientów oraz dane opisujące ich cechy. Analityczny CRM opierając się na analizie klientów oraz ewentualnie na kampaniach testowych, pozwala wyodrębnić grupę potencjalnych klientów zdecydowanych na skorzystanie z produktów lub usług firmy. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie wysokiej liczby odpowiedzi pozytywnych przy kilkakrotnie mniejszych jednostkowych kosztach pozyskania niż w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego