Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamowych.

2. Techniki odnoszące się do motywacyjnego aspektu komunikacji, które możliwe są do



trwałego zapisu w komunikacie.

3. Techniki odnoszące się do motywacyjnego aspektu komunikacji, których realizacja wymaga
komunikacji zwrotnej opartej na bezpośrednim kontakcie (można je wykorzystywać
w pozostałych formach promotion-mix).

Charakter perswazyjny technik pierwszej grupy polega wyłącznie na dążeniu nadawcy
komunikatu do osiągnięcia efektu nakłaniającego. W innym przypadku techniki perswazyjne
stanowią rozwiązania formalne służące wyłącznie redukcji zakłóceń odbioru danej wiadomości
lub zwiększeniu jej rozpoznawalności. Są też często stosowane w klasycznych realizacjach
graficznych lub filmowych. Perswazyjność zależy więc od intensywności wykorzystywania
danej reguły.

TECHNIKI OPARTE NA AUTOMATYCZNYCH MECHANIZMACH PERCEPCJI

1
reklamowych. <br><br>2. Techniki odnoszące się do motywacyjnego aspektu komunikacji, które możliwe są do <br><br>&lt;page nr=112&gt;<br><br>trwałego zapisu w komunikacie. <br><br>3. Techniki odnoszące się do motywacyjnego aspektu komunikacji, których realizacja wymaga <br>komunikacji zwrotnej opartej na bezpośrednim kontakcie (można je wykorzystywać <br>w pozostałych formach promotion-mix). <br><br>Charakter perswazyjny technik pierwszej grupy polega wyłącznie na dążeniu nadawcy <br>komunikatu do osiągnięcia efektu nakłaniającego. W innym przypadku techniki perswazyjne <br>stanowią rozwiązania formalne służące wyłącznie redukcji zakłóceń odbioru danej wiadomości <br>lub zwiększeniu jej rozpoznawalności. Są też często stosowane w klasycznych realizacjach <br>graficznych lub filmowych. Perswazyjność zależy więc od intensywności wykorzystywania <br>danej reguły. <br><br>TECHNIKI OPARTE NA AUTOMATYCZNYCH MECHANIZMACH PERCEPCJI <br><br>1
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego