Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
pozycji przed przewidywanym zagrożeniem ze strony korporacji transnarodowych na rynkach krajowych tych firm po 1992r. W branży finansowej duże banki i firmy ubezpieczeniowe połączyły się z tego właśnie głównie powodu. Oto przykłady: w Niemczech - Dresdner Bank i Allianz, w Wielkiej Brytanii - Lloyds Bank i Abbey Life, we Francji - Banque National de Paris i Union des Assurances de Paris.
Różne motywacje połączeń firm pokazuje tabl. 38.
Dane tablicy 38 potwierdzają przedstawioną wcześniej tezę o zmieniających się motywach rozwoju wykupów i przejęć. W latach dziewięćdziesiątych są to działania bardziej agresywne, nastawione na umocnienie pozycji rynkowej, co daje szansę ekspansji firm na nowe rynki
pozycji przed przewidywanym zagrożeniem ze strony korporacji transnarodowych na rynkach krajowych tych firm po 1992r. W branży finansowej duże banki i firmy ubezpieczeniowe połączyły się z tego właśnie głównie powodu. Oto przykłady: w Niemczech - Dresdner Bank i Allianz, w Wielkiej Brytanii - Lloyds Bank i Abbey Life, we Francji - Banque National de Paris i Union des Assurances de Paris.<br>Różne motywacje połączeń firm pokazuje tabl. 38.<br>Dane tablicy 38 potwierdzają przedstawioną wcześniej tezę o zmieniających się motywach rozwoju wykupów i przejęć. W latach dziewięćdziesiątych są to działania bardziej agresywne, nastawione na umocnienie pozycji rynkowej, co daje szansę ekspansji firm na nowe rynki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego