Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
rozwoju komponentu poznawczego postawy obiekt może stanowić przedmiot postawy w zróżnicowanym zakresie. Przy braku lub minimalnym rozwoju komponentu poznawczego, zakres obiektu postawy ma charakter jednowymiarowy. Zakres ten zwiększa się wraz z rozwojem komponentu poznawczego, nabierając charakteru wielowymiarowego. Wzrost świadomości zakresu obiektu postawy, określany w literaturze jako wzrost świadomości marki, jest definicyjnym celem procesu reklamy.
Proces zmiany postawy lub jej wytworzenia w stosunku do głównych desygnatów przekazów reklamowych określają prawidłowości analogiczne do reguł określających warunki zmiany postawy wobec obiektów dostępnych podmiotowi w sposób bezpośredni. Ograniczenie wymiany informacji wyłącznie do pośredniego i niesymetrycznego kontaktu, jak ma to miejsce w przypadku procesu reklamy, wiąże
rozwoju komponentu poznawczego postawy obiekt może stanowić przedmiot postawy w zróżnicowanym zakresie. Przy braku lub minimalnym rozwoju komponentu poznawczego, zakres obiektu postawy ma charakter jednowymiarowy. Zakres ten zwiększa się wraz z rozwojem komponentu poznawczego, nabierając charakteru wielowymiarowego. Wzrost świadomości zakresu obiektu postawy, określany w literaturze jako wzrost świadomości marki, jest definicyjnym celem procesu reklamy. <br>Proces zmiany postawy lub jej wytworzenia w stosunku do głównych desygnatów przekazów reklamowych określają prawidłowości analogiczne do reguł określających warunki zmiany postawy wobec obiektów dostępnych podmiotowi w sposób bezpośredni. Ograniczenie wymiany informacji wyłącznie do pośredniego i niesymetrycznego kontaktu, jak ma to miejsce w przypadku procesu reklamy, wiąże
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego