Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wymiana informacji oraz emocji, zanim zostanie utrwalona w obrazie i tekście oraz pokawałkowana na miniaturowe odcinki.
Teodor Newcomb, psycholog amerykański, uznawany za klasyka psychologii społecznej, za podstawowe elementy określające skuteczność porozumiewania się uznaje:
1, adekwatność obrazu zawartego w komunikacie w stosunku do obiektu, który wiadomość oznacza;
2, zdolność odbiorcy do dekodowania komunikatu w sposób zgodny z intencjami nadawcy;
3, możliwość takiego sformułowania komunikatu, który gwarantuje skupienie uwagi odbiorcy oraz jego prawidłowe dekodowanie;
4, symboliczny charakter przekazu (a więc reprezentowanie przez przekaz obiektów znajdujących się poza nim oraz uzgodnienie kodu użytego między nadawcą a odbiorcą w trakcie procesu komunikowania się).
Wracając na
wymiana informacji oraz emocji, zanim zostanie utrwalona w obrazie i tekście oraz pokawałkowana na miniaturowe odcinki. <br>Teodor Newcomb, psycholog amerykański, uznawany za klasyka psychologii społecznej, za podstawowe elementy określające skuteczność porozumiewania się uznaje: <br>1, adekwatność obrazu zawartego w komunikacie w stosunku do obiektu, który wiadomość oznacza; <br>2, zdolność odbiorcy do dekodowania komunikatu w sposób zgodny z intencjami nadawcy; <br>3, możliwość takiego sformułowania komunikatu, który gwarantuje skupienie uwagi odbiorcy oraz jego prawidłowe dekodowanie; <br>4, symboliczny charakter przekazu (a więc reprezentowanie przez przekaz obiektów znajdujących się poza nim oraz uzgodnienie kodu użytego między nadawcą a odbiorcą w trakcie procesu komunikowania się). <br>Wracając na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego