Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na te rynki i określającego potencjalny popyt na nie, ważne jest określenie atrakcyjności tych rynków pod względem dwóch wymienionych czynników równocześnie. Ich charakterystykę z tego punktu widzenia przedstawia rys.5.
Na osiach rysunku została przedstawiona liczba ludności w krajach UE w 1997r. oraz prognozowany jej procentowy przyrost do 2000r. Pozycjonowanie demograficzne poszczególnych krajów Unii Europejskiej pozwala podzielić je na trzy grupy. Do pierwszej można zaliczyć kraje znajdujące się w pierwszej ćwiartce, czyli Irlandię i Finlandię. Kraje te są z tego punktu widzenia najmniej atrakcyjne jako rynki zbytu, ponieważ liczba ludności jest tam najmniejsza, a prognozowane przyrosty są także niewielkie.
Druga grupa
na te rynki i określającego potencjalny popyt na nie, ważne jest określenie atrakcyjności tych rynków pod względem dwóch wymienionych czynników równocześnie. Ich charakterystykę z tego punktu widzenia przedstawia rys.5.<br>Na osiach rysunku została przedstawiona liczba ludności w krajach UE w 1997r. oraz prognozowany jej procentowy przyrost do 2000r. Pozycjonowanie demograficzne poszczególnych krajów Unii Europejskiej pozwala podzielić je na trzy grupy. Do pierwszej można zaliczyć kraje znajdujące się w pierwszej ćwiartce, czyli Irlandię i Finlandię. Kraje te są z tego punktu widzenia najmniej atrakcyjne jako rynki zbytu, ponieważ liczba ludności jest tam najmniejsza, a prognozowane przyrosty są także niewielkie.<br>Druga grupa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego